Șabloane de bloguri responsive: Prezență online necesară pentru scriitori

Drag coleg de breaslă, 
Că ești visător, scriitor, autor, blogger etc. ca să-ți stabilești o prezență online și să demonstrezi că exiști și ai potențial de vânzare, ai nevoie de un website sau un blog. 
Asta pe lângă conturi pe rețele sociale. 

Eu am în jur de.. nu știu, pe bune, câte bloguri am. Poate 100. 
Uite aici contul meu de blogger, legat numai de una dintre cele 10 adrese de e-mail pe care le am. 

Nebunie curată, știu, dar unele sunt bloguri despre fiecare carte a mea în parte. 
Cărți pe care încă nu le-am publicat, fiind în lucru. 
„O viață în cuvinte” este romanul la care lucrez acum. 
Este absolut fenomenal. 
Multe persoane și-au arătat interesul față de el. 
Potențialul aceste cărți, scrise în română, este infinit. 
O să scriu mai multe când va ieși pe piață. 

Blogurile mele nu sunt pe Wordpress ci pe Blogger.  
Așa am început și așa merg înainte, pentru că mi-a fost destul de greu să încep pe drumul ăsta, al publicării online adică. 
Nu știam nimic despre site-uri, bloguri și postări, articole etc. 

Am învățat să intru în șabloane, să le modific limbajul HTML, dar îți spun sincer că nu-mi place. 
Nu mă pricep cum scrie la carte, nici pe departe. 
Dar îmi este mult mai ușor să modific și să adaptez la nevoile și după gusturile mele șabloanele blogurilor de pe blogger, decât șabloanele de pe Wordpress. 
Unii zic că-i mult mai ușor acolo, decât pe blogger. 
Mah, eu zic că-i mai ușor unde înveți s-o faci cum trebuie. 

Aș plăti bucuroasă pe cineva să se ocupe de asta pentru mine, însă... cu ce câștig... 
Chiar am plătit anul trecut, bani frumușei, și nu a fost ce am am avut. 
Păi nici nu se poate altfel, am prea multe. 
Și dacă acelea pe care le-ai văzut mai sus nu erau destule, zilele trecut m-am dus pe o altă adresă de email să deschid ale bloguri legate de cărțile mele în lucru, deoarece blogger m-a oprit aici, zicându-mi zis că am prea multe. 
Da, mi-a apărut mesajul: „Ești nebună de legat sau ce?” 

În fine, nu știu cât te pricep tu la bloguri și șabloane pe blogger, dar dacă nu ai unul, te încurajez să iei măsuri urgent. 
Fițoșii jură că-ți trebui un site (website), blogul fiind inferior. 
Dar găzduirea website-urilor costă bani, în timp ce găzduirea blogurilor este gratuită. 

Am vrut să merg pe wix sau așa ceva, că fac ăștia o publicitate grozavă, însă nu este pentru mine. Oricât ar zice ei că este simplu să-ți faci șablonul, pentru mine pare o babilonie curată. 
Chineză cu japoneză + egipțiană antică = hieroglife. 
Am încercat mai multe platforme, până la urmă mă-ntorc la blogger, cumpărând zeci de șabloane pe an. 
Unele dintre șabloanele de pe blogurile mele sunt descărcate gratuit de pe net, altele sunt cumpărate. 
Prefer să le cumpăr, ca să fiu sinceră. 
Nu am cerut creatorilor să mi-l instaleze, căci știu cum se face, dar cred că unii dintre ei o fac fără să taxeze, dacă o ceri frumos. 
Am cumpărat multe de pe Etsy, descărcând multe de pe Gumroad și nenumărate alte platforme. 

Unele șabloane sunt ieftine, altele au prețuri decente, dar toate se pot descărca gratuit, ca să le testezi mai întâi. 
Dacă vrei. 



Ce fel de șabloane prefer eu? 
Șabloane responsive simple, minimaliste, albe cu slider sau carousel vertical, cum este acesta pe care ești. 
Dar și fără slider sunt okay, numai să aibă forma coperților de cărți  fotografiile de la postări, vreau să zic. 

Am evident, bloguri cu template gratuite simple de la blogger. 

Sunt acestea șabloane responsive? 
N-am idee. 

Template e în engleză, șablon e în română. 
De ce ai avea nevoie de un blog? 
Să scrii despre ceea ce faci. 
Nu trebuie să o faci zilnic, numai câteodată. 
Și nici nu trebuie ca oamenii să citească, fă-o pentru tine. Ca să-ți convingi mintea că ești serios intenționat sau intenționată să-ți urmezi visurile. 
Cum zic în materialele mele pe YouTube. 
Apropo, te-ai înscris pe canalul meu? 
Asculți afirmații pozitive? 
Eu, da, zilnic. 

Nu sunt sigură, dar cred că am inventat o tehnică revoluționară de combinare a afirmațiilor pozitive directe și indirecte – adică afirmații pozitive de tipul Eu Sunt + Tu Ești – cu un impact deosebit de puternic și efect de durată asupra celor care le ascultă zilnic. 

Vreau să zic, eu sunt sigură că fac asta pentru alții, dar nu sunt sigură că eu sunt cea care a inventat tehnica asta. 
N-am auzit-o la nimeni, dar... când eram mică, am inventat o rețetă de care eram foarte mândră. 
Acum vreo 3 ani, am aflat că o fac mulți. 
Mi-a cam dat peste nas chestia asta, însă suntem oameni și unii genii au aceleași idei. 
Ha, ha, ha. 
Ai înțeles ce-am zis? 
Bine. 
În ciuda acestui fapt, sunt sigură că eu am inventat-o. Nu aveam cărți de rețete când eram mică. Nu auzeam la alții, nu citeam pe net. 
Mă refer la rețeta originală, cu un sigur ingredient: cartof. Bine, plus ulei și sare. O rețetă pe care nu sunt în stare să o găsesc pe blogurile mele. 
Nu știu unde am publicat-o. Dar pot să jur că e făină din sacul meu. 
O altă variantă de cartofi „Cristina” aici: https://reteteindraznete.blogspot.com/2014/05/cartofi-prajiti-cu-stevie.html

Mamă, ce foame mi s-a făcut. Și e numai miezul zilei, doar diseară mănânc. 
Sunt la dietă perenă. 
Am delirat, nu? 
Se vede că mintea flămândă îmi joacă feste. 

Totul se dezvoltă, se transformă, se modelează, se perfecționează. 
În ultima perioadă, am observat că unii webdesigners, creatori de template, vând șabloane în două, trei sau 5 versiuni. 
Vreau să zic, tu cumperi un șablon, ca acesta - apasă să vezi despre ce vorbesc, și-l instalezi de 2 bloguri în culori diferite. 
Responsive template, știi ce-i? 
Sigur, dar eu nu știam până cum 5 ani. 
E un șablon care se afișează perfect, adaptându-se automat la dispozitivul electronic pe care-l ai tu. 
Eu intru pe bloguri numai de pe laptop, habar nu am cum arată pe telefon. Mă dor ochii numai cât mă gândesc. 
Am 47 de ani.. nu mai văd ca odată. 

Și iar s-a izbit ușa de la clădirea în care locuiesc. 
Ticăloșii de vecini au lăsat-o deschisă și-o trântește vântul de mama focului. 
Noroc că sunt ei iresponsabili și total nesimțiți... altfel nu aș ieși din camera mea niciodată. 
Jur, n-am ieșit din casă de pe 22 decembrie 2022. 

În fine, n-are rost să intru și să mă pierd în detalii tehnologice care nu-s de nasul meu.  
Nu te mai rețin de la muncă. 
Dacă nu ai un blog, fă-ți unul și scrie pe el ce-ți poftește inima. 
Delirează, cum am făcut eu în această postare (și altele). 

Eu numai de la ei cumpăr de când am dat peste ei. 
Au multe variante și modele de șabloane iar prețurile sunt mai mult decât decente, aș spune chiar mici.  
Numai să nu mă-ntrebi pe mine cum se face (adică să descarci, să instalezi și varie că habar nu am). Pare rău pentru asta. 

De ce să cumperi șabloane când poți să le descarci gratis? 
Bună întrebare. 
Ei, au mai multe funcțiuni dacă le plătești. 
Plus, îi poți întreba de ce nu merge cum trebuie! 
Că eu.. chiar n-aș putea să-ți răspund de ce. 
Câteodată, câte un om mă-ntreabă chestii... off. Că n-re timp să citească. 
Dar... oameni suntem. 
Eu am timp să scriu... 

De ce să cumperi șabloane? 
Am plătit un om să se îngrijească de unele dintre blogurile mele (cum am mai zis). I-am dat șabloane cumpărate, el nu le-a instalat pe acelea, ci le-a descărcat gratuit de pe net din... 
De ce? 
Ideea mea este că lucrase deja în șabloanele gratuite și n-a vrut să piardă modificările cerute de mine. 
Când am încercat eu să modific chestii - precum culorile, de exemplu, lucru foarte ușor de făcut fără să intri in șablon și să schimb HTML-ul, ei bine, culorile sunt departe de ce aș vrea. 
În loc de portocalii, sunt roșii - în loc de verde sunt albastre și alte chestii absurde. 
Omul ăsta nu a înțeles de ce l-am întrebat. Ba chiar s-a ofensat c-am îndrăznit. 
„Nene, dar de ce nu ai instalat șablonul plătit? Ca să mă faci pe mine să cred că-s dilie?” 
Mai bine tac și uit. 

Ai mare grijă să nu cumperi șabloane de bloguri  responsive pentru Wordpress când blogul tău e pe platforma Blogger. 
Eu... nu mi-e rușine s-o spun, am făcut-o. Da. Acum circa 7 ani am cumpărat nu unul dar două șabloane responsive Wordpress, care, evident, nu au mers pe Blogger. 
Aveau prețuri decentă și experiența mea a fost „specială” când am încercat să le instalez. 
Nebunie curată. 
Am mai zis, nu? 

Prezența online a unui orice om cu visuri mărețe, prezența unui scriitor este necesară. Că-ți place sau nu. Că te pricepi la blogging sau nu. 
Cred că am scris și-n cartea dedicată, nu? 
Nu-mi mai amintesc. 

Pa, multă baftă și succes în toate. 
Merci că ai citit până aici. 




⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

🤍
În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică, ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 


Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.