Carte cadou pentru scriitori și poeți, dar nu numai

Drag scriitor, poet sau aspirant autor publicat de cărți,

Nu știu tu, dar eu aș fi vrut să devin scriitoare de când aveam 8 ani.
Aș fi vrut mult, mult de tot, însă, din cauza mentalității mele, nu am îndrăznit nici măcar să visez, crezând că nu am acest drept.
Când am împlinit 40 de ani, mi-am dat seama că viața se aproprie de sfârșit cu pași repezi iar eu nu am făcut nimic din ceea ce aș fi vrut.
Atunci am jurat că n-am să mor regretând că n-am încercat măcar să lupt pentru visurile mele.

Așa că m-am pus pe treabă și după ce am scris (în limba engleză) primul fragment din memoriile mele, mi-am luat inima în dinți și am publicat pe cont propriu de Amazon.
Oranges at Christmas in a Communist Country” a văzut lumina tiparului pe 25 decembrie, 2016.
Și de atunci am continuat să scriu și, până în aprilie 2019, am publicat în jur de 40 de cărți diferite și ca gen, și ca limbă, și ca stil.

Dar nu a fost ușor, pentru că nu știam absolut nimic despre această lume a publicării, așa că a trebuit să învăț tot.

Din iubire și considerație față de orice om cu suflet, căruia îi este frică să lupte pentru visurile sale, crezând că sunt imposibile în „Publică gratis și vinde-ți singur cartea”, am împărtășit toate secretele ce am reușit eu să descopăr despre platforme de publicare, publicitate etc.

Publică gratis și vinde-ți singur cartea de Cristina G. Gherghel

Și pentru că sunt scriitor și nu om de afaceri, până marți, 30 aprilie 2019, ofer cadou această carte electronică care se poate descărca și citi pe orice dispozitiv electronic, cum ar fi:
  • calculator (PC/laptop)
  • tableta
  • eReader (tabletă numai pentru citit)
  • telefon „deștept”/smartphone
De unde se poate descărca? 
De peste tot online, dar uite linkurile directe aici: 
Și asta nu este tot. 
Pe lângă „Publică gratis și vinde-ți singur cartea”, mai ofer alte două cărți de mare succes. Cărți de care sunt mândră și pe care le recomand oamenilor cu suflet mare. 


14-nuante-de-rosu-de Cristina Gherghel


⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


3 comentarii

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.