Publică Gratuit eBook pe Google: Rapid și simplu

Dragul meu coleg de breaslă, 

Știi, desigur, că m-am reîntors la scris și publicat cărți. 
În decembrie 2022, am publicat primele mele 5 cărți semnate cu Cristina Gherghel. Obișnuiam să le public cu Cristina G. – poate-ți amintești. 

Am publicat aceste cărți – eBook = versiune electronică – pe Draft2Digital mai întâi, căci este platforma mea de suflet, pe care o recomand tuturor celor care visează să publice cărți în proză sau poezii. 
D2D se modernizează pe zi ce trece și rivalizează cu Amazon. 
Dar sincer, să mă ierte Dumnezeu, nu va fi niciodată la aceeași înălțime. 
Nimeni. 

desen om colorat si carti pe fond albastru

M-am supărat rău pe D2D zilele astea, însă o să scriu o postare separată despre asta. 
Mai amân, poate scap de gustul amar pe care-l am în gură din decembrie 2022. 
Cinstit vorbind, dacă Amazon ar publica cărți în limba română, aș publica doar acolo. 
Ei comercializează cărți tipărite în limba română, dar nu le publică direct. Cărțile „paperback” vin de pe alte platforme de publicare, precum D2D, Lulu, Scribd etc. 
Amazon este cea mai mare platformă din lume. 
Aproape că am scris „din univers”, dar cine știe că nu există un univers paralel și, respectiv, o și mai mare platformă de publicare de carte decât Amazon? 
Mah... 
Cu afantazia mea, pot și să văd cu ochii minții așa ceva. 
Citește ironie. 
Tehnic, chiar dacă ar exista un alt univers, Amazon tot ar fi cea mai mare din acest univers. 
Cred că ar fi trebuit să scriu simplu, cea mai mare platformă din lumea pe care o cunoaștem noi. 

Of, cum divaghez. Iartă-mă. 

Ai scris o carte și ai vrea s-o publici pe contul tău. Da? 
Cel mai simplu și rapid mod pe care l-am cunoscut până acum de a publica cărți pe contul personal, este Google partners (apasă, ai link direct).  
Ori copiază linkul https://play.google.com/books/publish și lipește-l în orice motor de căutare. 
Cum vrei și ți-e mai ușor. 
Da. 
Am mai scris despre asta, dar numai acum am notat cât de simplu este să publici cărți – ebooks – pe Google. 
Practici, încarci coperta și interiorul, adaugi o descriere, selectezi prețul și apeși pe Publică. 
Nu mi s-a întâmplat o dată să primesc mesajul că materialul meu nu este acceptat sau are vreo problemă. 
Nu mi s-a refuzat publicarea. 
Nu mi s-a cerut să elimin linkurile de la competitori pe care le am în toate cărțile mele. 
Cum face D2D. 

Dacă ei ar publica și cărți tipărite, fără îndoială că aș publica exclusiv cu ei. Fără dureri de cap și timp irosit. 
La fel ca Amazon, ei le trimit peste tot. Nu este limite pentru Google. 

Motivul pentru care public și recomand Draft2Digital este că editura asta modernă acceptă spre publicare cărți în limba română. Acum (bine din 2020 cred) și în format tipărit, paperback. Este încă versiunea beta și prețul este destul de înalt. 
Personal, mă sperii când văd cât costă numai imprimarea. 
Cât poate un autor să adauge în plus? 
Cât câștigă un cititor? 

Și iar divaghez. Urâtă zi am. Mă doare capul grozav și mi-e un frig de nu mai pot. Off! 
Dar vreau să te încurajez să-ți publici cartea în format electronic – eBook – pe Google acum. 
Se zice eBook sau e-book, chiar nu știu exact cum e corect? 
Tare mă tem că-i e-book așa cum este și e-mail. Va beh. Semantică. 

E cel mai simplu și rapid la ei. Da. 
Îmi pare tare rău că nu pot să te ajut în ceea ce privește datele personale, financiare și altfel de cerințe obligatorii pe care trebuie să le incluzi pe toate aceste platforme de publicare de carte. 
La asta nu mă pricep deloc. 
Iartă-mă. 
Sunt cel mai ignorant om de afaceri care există. 
Muncesc ca un rob și câștig cât un sclav. 
Pe bune. 
Să nu m-audă universul, c-am să merg în ritmul ăsta până la deznodământ. 
Vai de steaua mea, că nu știu cât o să mai pot așa. 
Să știi că fiecare recenzie pozitivă pe care-o văd la cărțile mele are o valoare inestimabilă. 
Și-n fața ta, a omului bun care-mi apreciază munca și ignoră deliberat greșelile mele de exprimare (etc.), mă-nchin cu umilință. 
Fie ca universul să-ți dea înapoi înmiit. 

Ai linkul mai sus la Google partners, așa că du-te repede și publică acolo eBook. 

Pe celelalte nu le mai promovez, am crescut enorm de atunci. Și încă mai cresc. 

Google play funcționează pe dispozitivele Apple?  
Serios dacă știu. Eu am un telefon Xiaomi. Până acum, am avut un alt brand chinezesc de care n-a auzit nimeni. 
A trebuit să-l schimb după 6 ani de uz, pentru că nu era compatibil cu aplicațiile băncii mele. Bine, nu era compatibil cu nimic. 
În adevăr, l-aș fi ținut chiar și-așa (ce să văd la bancă?! și nu navighez pe net de pe telefon), dar nu mai ținea bateria niciun minut. În priză și nu reușeam să primesc un apel. Era praf. Acum e pulbere. 
Nu le am cu telefoanele. Curios, că știu cum să le troubleshoot. 
Nu-mi plac. Dar sunt un rău necesar. 
Eu lucrez numai de pe laptop. 

Unde trimite Google Partners cărțile? 
Habar nu am. 
Vreau să zic, cărțile mele-s peste tot în virtual, dar nu știu dacă se ocupă și platforma Google de publicare de asta. Cred că-i D2D, că le public pe ambele. 

Să-mi spui dacă tu publici numai pe Google Partners și acesta le distribuie peste tot, nu numai în magazinul lor – pe Google Play adică. 

Te las. 
Ai ascultat afirmațiile mele pozitive pentru scriitori, autori și visători? 
Cred c-ar trezi și morții. 
Tonul meu, vreau să zic. 




⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.