Scrii carti? Publica-le singur in mod GRATUIT!

Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? 
Dacă te-ai gândit și nu ai făcut-o, te-ntreb de ce nu? 
Ce, cine te-a oprit? 
Faptul că este greu să o publici? 

Da. Te înțeleg dacă ăsta-i motivul.
Este deosebit de greu să publici. Mereu a fost așa.

Teanc de carti pe fond negru-ceasca-ceai
Fotografie de pe Pixabay
Însă în ziua de azi poți publica singur, fără acordul nimănui. 
Nu ai nevoie de o casă de editură, nu ai nevoie de un agent, nu ai nevoie de cunoștințe, nu ai nevoie nici de bani. 
Tot ce ai nevoie este... o carte, o istorie ce-ți aparține, o poveste care inspiră...
Că este adevărată sau imaginară nu contează. Ce contează este dorința ta de a o prezenta publicului cititor.

Dacă visezi să fii scriitori, nu te poți ruga la Dumnezeu să te ajute fără să acționezi.
Știi gluma aia cu biletul de loterie?

«Doamne ajută-mă să câștig la loterie,» se ruga cu pasiune un om.
Și Dumnezeu îi strigă exasperat de sus: «Dar cumpără-ți și tu măcar un bilet!!!»

Schelet care se roaga in genunchi
Așa e și cu cărțile.
Vrei să fii scriitor fără să scrii.
Și vrei să fii autor fără să publici.
Nu se poate așa ceva. 

Scrii cărți? 
Publică-le în gratuit. 

Apropo, este o diferență între a fi scriitor și a fi autor.
Scriitor este când scrii fără să publici (acasă, pe garduri, pe pereți, pe pereții băilor etc.). 
Autor este când publici ceea ce ai scris, fie ea și numai o poezie.
Dar să publici pe un blog nu este de-ajuns ca să fii numit autor. Trebuie să publici oficial cu ajutorul unei cărți de editură tradițională sau... editură modernă.

Ce este editura modernă? 

Editura modernă este editura unde-ți publici lucrările în schimbul banilor sau, mai bine, pe gratis.

Există astfel de case de edituri în România? 
Există multe care publică în numele tău în schimbul unei sume de bani. Banii reprezentând plata pentru munca lor.
Că nimeni nu vrea să muncească pe gratis sau pentru glorie.
Tu ai face-o?
Nu trăim cu aer.

De o editură care publică gratis în România nu am auzit. Îmi pare rău.

Eu public pe Amazon.
Din nefericire Amazon nu publică cărți în limba română, de aceea eu am apelat la CreateSpace.
Dar... CreateSpace închide ușile zilele acestea și s-a dus pe apa sâmbetei posibilitatea asta.
Limba română nu este o limbă foarte populară și dispozitivele electronice nu redau corect diacriticele.
Iată de ce mulți români scriu fără.
Sigur ai văzut multe siteuri și bloguri cu postări într-o limbă ce nu știm cum se numește încă.

Și eu am început să scriu titlurile la postări și cărți în această limbă necunoscută din cauză că literele cu diacritice nu apar deloc pe majoritatea dispozitivelor internaționale.
Ce trist... foarte, foarte trist.
Dar ce putem face? 
Ne adaptăm.

Lulu publică în română și este cea mai populară alegere a românilor. Zilele acestea îmi voi face un cont ca să fiu sigură că nu vorbesc prostii.
Am avut intenția să public în trecut cu ei, dar n-am făcut-o căci Amazon este liderul mondial în acest domeniu - și nu numai.

Mai sus mă refeream la cărți în format fizic, print, paperback, tipărit.

Cărți electronice publică majoritatea librăriilor virtuale, și crede-mă, ai de unde alege.

Și aici îți recomand 2 platforme pe care le folosesc cu mare succes: 
Draft2Digital îți trimite cărțile în mod automat pe alte platforme de publicare partenere cum ar fi:

  • Scribd
  • Mondadori
  • iBooks (Apple) 
  • Kobo 
  • Indigo
  • Angus & Robertson 
  • 24 Symbols
  • bibliotheca
  • Tolino

Sincer, dacă nu aș fi deja pe Draft2Digital, cu ei aș publica prima dată. Vezi finalul bombă! 

Mai mult despre fiecare în parte în postările deja publicate. Fă o căutare pe blog. 


Dacă ai vreo întrebare, nu ezita.
Dar să știi că scrii o carte cu toate detaliile astea.
Înscrie-te la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc.
Dacă ești cititor avid, vei putea primi gratuit unele dintre cărțile mele.

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.