Publică Gratuit pe D2D fără să știi engleză


Dacă n-ai publicat până acum din cauza limbii străine, să știi că poți să Publici Gratuit pe D2D fără să pricepi prea multă engleză. Da.
  • D2D = Draft2Digital
  • Draft = Schiță, proiect, tiraj etc.
  • Digital = ... ... digital. Da. Eră digitală. Se înțelege: pe net, virtual, în mediul online ș.a.m.d.
  • 2 este Two (număr), și când îl citești sună: TO (tu în română).
Nu-mi sări la gât că n-am scris fonetic. Nu sunt profesoară de limbi.
Na, și-amu, că ești cârcotaș, te-ai dus cu gândul la... dublu sens. Nu-i fain. 

Digital/ă
Adj. (cibernetică) Care este sau poate fi reprezentat prin cifre ori prin numere.
Adj. (electronică) despre aparate, dispozitive, instrumente, sisteme) Care generează, măsoară, prelucrează sau stochează semnale digitale. 
Sursă = https://www.qdictionar.com/definitie-dex/digital.php 

Draft2Digital = De la proiect, la digital (la numere). 

Cum vreau eu să zic:
De la gând, la faptă. De la vis, la acțiune. De la scris, la publicare. De la „poate-ntr-o zi...”, la ACUM! 

Fantazie-Teanc de carti-scara-baiat-pe cer-soare

Mă-ntorc la publicarea gratuită pe platforma mea preferată D2D, ce recomand cu încredere autorilor care au scris o carte și vor să o facă publică.

Acum, ar fi trebuit să scriu mai de mult despre asta, dar uite că n-am făcut-o.

Tu, care nu te pricepi neapărat la engleză, și-ai vrut să publici, dar nu te-ai descurcat, te-ai simțit poate frustrat. 
Ce rimă, hm?

Îmi pare rău. Nu pentru rimă, nu. Rima-i OK:
Îmi pare rău că te-ai simțit frustrat. Îmi pare rău că te-ai lăsat păgubaș poate. Sper că nu, totuși.

Fratele meu, tu n-ai știut că Google (și cred că toate motoarele de căutare) oferă posibilitate de a traduce automat în limba română paginile pe care ești?

Mă refer la bloguri, situri, cred că și forumuri.
Mie nu mi-a trecut prin cap să fac asta, că, deh, „le am” cu engleza.


În fine, dacă n-ai știut și vrei să afli cum se face, uită-te la pozele astea. Și nu mai sta pe gânduri. Imediat la treabă. 

  • Pasul 1
Pe pagina de Google (cred că ai cont, nu?), uită-te în dreapta-sus, apasă (click) pe ale 3 puncte verticale, ca să întri în Settings (setări în română?) 

La mine, Setările sunt pe rândul 3 (trei), dacă te uiți de sus în jos. 
Urmărește săgețile colorate în verde. 


Instrucțiuni pas cu pas să intri în setările Google

  • Pasul 2
Când ești în Setări, uită-te în stânga și caută LIMBĂ (la mine e Language). Vezi săgețile verzi. 
Apasă, și bifează căsuțele ca mai jos. 

Instructiuni pas cu pas tradu în romana

  • Pasul 3 - Final 
Du-te pe Draft2Digital (D2D), dă click dreapta și caută TRADU în limba română. La fel, vezi săgețile. 

Instructiuni pas cu pas - tradu in romana din engleza

Nu pot să-ți ofer suport tehnic sau să-ți explic pas cu pas ce trebuie să faci, dar pot să te încurajez să-ți îndeplinești visul de a publica. 
Tradu, dacă nu înțelegi. Prestează atenție, învață ce nu știi și nu te descuraja. 
Visurile devin realitate numai dacă nu renunțăm niciodată la ele. 

Repet, Draft2Digital, D2D, îți publică gratuit cartea sau, de ce nu, cărțile! 

Unde distribuie (la cererea ta) Draft2Digital (Books2Read) cărțile tale după ce le-ai publicat:
  • Amazon – încă nu publică cărți în limba română 
  • Apple Books – nu publică cărți în limba română
  • Barnes & Noble
  • Kobo (including Kobo Plus)
  • Tolino
  • OverDrive
  • Bibliotheca
  • Scribd
  • Baker & Taylor
  • Hoopla
  • Vivlio
  • BorrowBox
Munca ta va putea fi găsită și comandată peste tot în mediul online. 
Iar dacă cineva nu comandă de pe net, poate să meargă la o librărie mai măricică și să o comande contra-preț. 

Stai pe fază că D2D se unește cu Smashwords.  
Om bun, să vedem ce și cum. 

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


Un comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.