Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea: Ediția a II-a

Dragul meu coleg de breaslă, 

Unii dintre cititorii primei ediții a cărții de auto-ajutor: Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea, mi-au scris să-mi mulțumească pentru ajutorul dat. 
Și cum prima ediție este puțin depășită, am decis să public o a II-a ediție îmbunătățită. 
🕮
Mă închin umil în fața ta, a celui care ai recenzat atât de generos aceasta carte în ciuda greșelilor gramaticale. 
Ai făcut abstracție de ele intenționat, fapt ce mi-a demonstrat că ai înțeles exact ce-am vrut să transmit. 
Nu există o mai mare satisfacție pentru un autor. 
Tu, recenzorul cu suflet mare, mi-ai întărit încrederea în oameni. 
Și asta nu are preț. 
Fie ca universul să-ți dea înmiit înapoi. 
💞
Din respect și considerație pentru scriitorii și visătorii care doresc să-și facă auzită vocea, am decis să îmbunătățesc și să actualizez prima versiune. 
Așadar, în noiembrie 2022, Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea – Oricine poate deveni autor, a fost corectată de câteva persoane și conține câteva lucruri noi despre publicare. 

Din decembrie 2022, cartea pentru dezvoltare personală se găsește în versiune electronică peste tot online. Versiunea „de hârtie” = tipărită urmează să fie publicată pe D2D

coperta carti copac colorat cu bani pe fond albastru



Pentru claritate îți spun că dacă ai citit prima ediție, nu este necesar să o citești și pe a doua. 
Dacă ai nevoie de încurajări și motivație, te încurajez să citești celelalte cărți: 
  • Motivație, Îndrumări și Afirmații Pozitive pentru Artiști & Creatori
  • O miriadă de Afirmații Pozitive pentru Femei & Bărbați – Puterea Subconștientului – această carte are trei versiuni. Una pentru femei, una pentru bărbați și una care le conține pe amândouă.
Nu este mare diferență între afirmațiile pentru femei și afirmațiile pentru bărbați  chestiune de semantică și individualitate
Dacă citești una, este superfluu să o citești pe cealaltă. 
🎁

Sigur ai prieteni care ar beneficia din citirea acestor cărți pline de sfaturi utile și practice, motivație, idei și afirmații pozitive originale, fă-le o surpriză dăruindu-le una dintre aceste cărți cu tema: Gândire Nouă = puterea minții și a subconștientului. 

Mai jos ai afirmații pozitive recitate de mine. 

💡
Ce Ești Azi, ai Decis Ieri – Cum îți Așterni, așa Dormi – Fă Lumină în Viața Ta – va fi publicată în curând.

Nu îmi rămâne decât să-ți mulțumesc pentru atenție și să-ți doresc mult, mult succes! 
Iar dacă citești Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea și o găsești utilă, în ziua în care ai ai 5 minute libere, lasă o recenzie. 
⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile și bannere oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.