Bani pe PayPal din vânzarea cărților tale


Dragul meu coleg de breaslă, 

Bine, eu așa te consider. 
Pe tine da, cel care scrie, cel care publică și cel care visează să scrie și să publice. 
Visătorii de azi, sunt creatorii legendari de mâine, nu? 
Așa zic noile mele cărți pentru dezvoltare personală. 
Stai pe fază, că vei avea de câștigat. Mult și gratis. 

Și apropo de câștig, tu ce (bancă?) folosești ca să-ți primești banii din vânzarea cărților? 
Eu folosesc PayPal pentru câștigurile de pe Draft2Digital. 
Și tu îți publici munca pe Draft2Digital, nu? 

PayPal este foarte practic, mai ales dacă faci cumpărături online și poate alte tranzacții. Ca mine. Eu fac fel de fel de tranzacții. 
Trimit 50 de lei din contul românesc și primesc 2 lire în contul englezesc. 
Glumesc, sunt 4 lire de fapt. Restul sunt comisioane. 

Dar când faci cumpărături, nu plătești taxe ori comisioane pe PayPal. 
Ce iei pe mere, dai pe pere. 
Adică ce câștigi din cărțile tale, dai pe cărțile mele. 
Ioi. 
Sunt super glumeață-n seara asta. 
Păi, cum, dacă-s ruptă de foame și de somn!  
Muncesc non-stop. 

Voiam să scriu despre bănci și aici, așa cum am făcut-o pe https://devorbacucristinag.blogspot, dar sunt așa de obosită. 
Îmi dau silința să te fac să înțelegi ce vreau să zic. 
Dar nici eu nu mă înțeleg câteodată. 
Acum știu ce zic și știu ce fac. 
Peste 10 minute... am uitat tot. 
Ha. Ha. 

Cum am dezvăluit pe blogul de mai sus, cu puțin timp în urmă, Amazon – unde se vând o parte dintre cărțile mele – mi-a trimis mesaj să mă avertizeze că este o discrepanță între datele mele de pe site-ul lor și datele băncii mele. 

Mi-am dat silința să aflu care-s datele astea diferite, dar în zadar. 

Și ce crezi, din cauza asta, nu mi-au trimis banii din vânzările cărților mele. 
Că unde să mi le trimită? 
No royalties. „Royalties” așa se numesc câștigurile mele de pe Amazon. Probabil și de pe Draft2Digital și Google
Culmea este că vreme de 5 ani, n-am avut niciodată problema asta. Dintr-o dată, pac! 
O fi din cauza Brexitului. Mah. 

Eram convinsă că mă salvez cu contul de PayPal – am de 20 de ani unul (mai multe de fapt). 

Nu mi-a mers, că cică PayPal nu-i bancă, e un intermediar între bănci și comercianți. 
Și tu, dacă ai cărți la vânzare pe orice platformă online, ești comerciant. 
Îți dai seama? 
În loc să fim creatori... suntem comercianți. 
Ei, dar trebuie să mâncăm și noi, nu? 
Amazonului i-am dat datele contului de pe Wise pe care-l folosesc de ceva timp, mai cu seamă când fac schimburi valutare. 

Cum eu câștig Lire sterline (pounds) când trimit Euro,, Ron etc. Wise îmi oferă un curs valutar mai bun decât la bancă și automat schimbul, la cererea mea. 

Simplu și rapid. Îmi place când tranzacțiile merg strună și nu trebuie să mă dau cu capul de pereți, cum zic în videourile mele. 

Apropo, te-ai înscris la canalul meu de YouTube
Ce aștepți? Crăciunul? 

Îmi place de Wise.  Înțelept. Chibzuit. Asta înseamnă. Cuvinte pozitive. 

The Three Wise Men = Cei trei Magi. 

Tu unde primești banii din vânzare cărților tale? 
Ce bancă ai? 
Pe care o preferi? 
Care bancă e mai corectă? 

De parcă ar exista o bancă de partea ta. Ori a mea. 
Ca să fiu cinstită, deși nu-mi plac băncile, sunt mulțumită de serviciile pe care le oferă. Fără ele... wow. Oare... 

Ai auzit de Revolut, nu? 

Care-i mai bună, Revolut sau Wise? 

Eu am cont pe toate, că-s gratis. 

Zero lei în cont, dar fac tranzacții. 

Poate n-am zis, dar ce iau pe cărți, dau pe servicii pe Fiverr și SeoClerk

Merită? 

Depinde. 

Oricum, stai pe fază că public niște cărți pentru dezvoltare personală strașnice! 

Supercalifragilisticexpialidocious!!! 

Dacă nu știai, chiar e super simplu să faci tranzacții pe PayPal (apasă aici, dacă n-ai cont)
Dacă trebuie să primești bani, dai emailul cu care te-ai înscris pe site, și pac, banii în cont – gata să-i cheltui. 
Și invers. 

Îți înscrii cardul și/sau contul bancar (român, englezesc, italian etc. – au filiale în toate lumea) și când cumperi ceva, apeși pe „Plătesc cu PayPal” și nu mai trebuie să tastezi datele cardului de fiecare dată. 
Mă scoate din sărite chestia asta! Ia prea mult de timp. 
Nu am încredere securitatea siturilor în general. 
Dar PayPal, are nenumărate „straturi” de siguranță. În ei, eu mă încred. Trebuie să aibă grijă de clienți, competiția e la sânge. 

Nu toți comercianții au metoda de plată prin PayPal, dar, sunt mulți. Cel puțin, în Anglia, mai toți. Eu rar plătesc cu cardul direct. Rar, rar de tot. 

N-am observat comisioane, dar ai grijă. 
Cred de depinde dacă plătești pe cineva sau cumperi dintr-o altă țară. 

Am vrut de mult să te întreb, ai un blog? 
Te-ai gândit la câștiguri pasive pe Profitshare, de exemplu? 



man check shirt-phone-hands

Ia-ți destinul în mâini și devin-o azi un autor independent! 
Fă-ți cont pe PayPal ți-ai făcut (dacă nu, apasă aici), și să curgă banii! 

Mult succes! 

Să vinzi cât mai multe cărți și, dacă n-ai cont și n-ai unde să-ți trimiți câștigurile, fă-ți unul Gratuit pe PayPal, sau pe Wise, Revolut și altele pe care crezi tu de cuviință. 

Eu pe astea le cunosc. De astea mă folosesc și le recomand, că-s mulțumită. Cum am zis. 


La cât mai mulți bani! 

*****

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură fizică, hai acum pe Draft2Digital – cea mai tare platformă virtuală de publicat cărți, acum (din 2020?), în ambele formate: electronic și tipărit (paperback). Uitam, și AUDIO.


*****

Disclaimer

O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.

Pentru detaliile complete, apasă aici

Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.