Prima mea nuvelă erotică💕Muza🦋

Drag coleg de breaslă, 
Celor înscriși la scrisoarea ocazională, le-am trimis un mesaj în care îi informez despre această nuvelă, prima de acest gen pentru mine. 
„Muza fluturilor” se numește. 
Izabela este protagonista. 
Da. 
Îmi place numele ăsta. 

Nu pot să zic prea multe despre carte, deoarece am semnat un contract de confidențialitate. 
M-am simțit ca un spion. Atâta secretate... 


Din nefericire, scrisoarea asta ocazională nu a funcționat cum trebuie și n-a ajuns decât goală la cititori. 
M-am trezit la 4 azi dimineață. Am muncit o grămadă la ea, am făcut preview, teste și câte trebuie și degeaba, undeva, ceva nu a mers cum trebuie. 
Îmi cer mii de scuze pentru problemele tehnice, sper că nu te-am deranjat prea mult. 

Femeie super sexy cu ciorapi negri si tocuri

Acesta ar fi trebuit să fie conținutul scrisorii: 

🔥Primul meu roman erotic 💕Muza🦋


Dragul meu cititor fidel și infidel, ce faci? Ești bine în ziua asta de sâmbătă glorioasă?
La mine plouă cu găleata sau cum spun englezii: „it's raining cats and dogs”.
Doresc să te anunț că de Crăciun (2023), Polirom va publica primul meu roman erotic (ori de dragoste, dacă vrei, numai că e super îndrăzneț🤭) „Muza Fluturilor.” 🦋
 
Mai multe informații aici: https://cartidecristinagherghel.blogspot.com.

Atât. 😘

O viață plină de iubire îți doresc. 💋 💋 💋

PS
Eu am scris un roman erotic, dar când va începe să-l editeze Polirom, va rămâne nuvelă. Așa funcționează lucrurile cu publicarea de carte. 

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.