Draft2Digital este cea mai tare platforma de auto-publicare carti

Despre Draft2Digital am scris deja o postare și n-am să repet ce-am zis în ea, dar am descoperit ceva nou despre platforma cea mai grozavă unde poți să-ți publici cărțile în română.

Amintesc că Draft2Digital publică cărți electronice și audio, nu și paperback (deocamdată).

Zilele astea, publicând noul meu roman de dragoste, Ada, bijuteream butoanele din dreapta (Choose a Style) de la penultimul pas de publicare (Preview), și-am rămas mască de câte opțiuni de formatare a cărții electronice îți oferă complet, dar complet gratuit această platformă minunată.

Dacă nu știi la ce mă refer, nu te rușina, nici eu nu știam și (auto) public cărți de 3 ani de zile.

Uită-te la fotografii și-ți dai seama cum să navighezi când ești pe pagină, după ce ți-ai făcut contul de autor cum am explicat în postarea precedentă și-n cartea Publica Gratuit si Vinde-ti Singur Cartea: Oricine Poate Deveni Autor.

După cum vei nota mai jos, când am făcut poza, Ada - romanul de dragoste - era încă în publicare, dar acum e Live.
Poza este numai să vezi că are 4 pași de publicare:
  • Details
  • Layout
  • Preview
  • Publish


Draft2Digital este cea mai buna platforma gratuita de publicare carti


Mai jos ai al treilea pas, PREVIEW, unde spăsând pe Choose a Style, drag coleg, poți să alegi o grămadă de ornamente pentru cartea/povestea ta ePub și Mobi. 

Fiind Ada un roman de dragoste, am ales Romance și apoi Subtle Hearts. 


ADA-roman de dragoste de Cristina Gherghel


Băi, mi-a picat fața de cât de fain arată inimioara asta în romanul meu!
Nu ești de aceeași părere? 

Am publicat 20 de cărți cu ei și nu am dat niciodată importanță stilului. Până acum. Mi-e ciudă de mor!!!

Când o să am 10 minute libere, mă ocup de toate celelalte.
Le schimb stilurile, frate, ca să se bucure cititorul.
Bineînțeles, că n-am să aleg Romance pentru cărțile de bucate.
Nu ar fi culmea? 
Ca o glumă poate.

Știi de ce sunt așa de entuziasmată de opțiunea asta? 

Pentru că acum 2 ani am plătit 200 de dolari unei companii să-mi publice ei un roman cu ornamente că eu nu aveam program să le fac sau să le văd.

Pe Draft2Digital faci asta GRATIS în 10 secunde. 

Și după ce ai făcut tot ce vrei și ești mulțumit, poți descărca documentul gata formatat (floricele, inimi, etc.) pe calculator tot Gratis, ca să-l poți publica pe alte platforme concurente sau nu.
Nicio o altă platformă de auto-publicare ce cunosc eu, nu-ți dă această opțiune. 

Sunt super mulțumită de Draft2Digital și ți-o recomand din toată inima. 
Totul este GRATIS. 
Păcat să nu profiți de asta și să nu-ți publici munca singur. Mare păcat. 

  • Un singur lucru să fii atent că ori de câte ori faci o schimbare (de orice fel) la carte, după ce a-i publicat-o, o să-ți apară din nou Publishing (în procesul de publicare). 

Cartea nu va fi scoasă din vânzare din câte îmi dau eu seama. Dar poate mă-nșel. Oricum sunt rapizi, în maxim 24 de ore e iar pe piață. Dar mai bine ar fi să faci totul ca la carte din prima.

  • Amintește-ți că linkurile (interne - din document, carte) către concurență (exemplu: Amazon, Google, Scribd, etc.), nu sunt admise de Apple Books (prin intermediul a Draft2Digital). 

Nu ți-o vor publica pe Platforma lor dacă faci referință spre alte platforme de publicare.
Sunt super sensibili când citesc cuvântul Amazon chiar dacă tu vorbești despre o păpușă sau un ruj.

Așadar, nu folosi cuvântul Amazon dacă-ți vrei cartea pe Apple Books.
Și să nu-ți treacă prin minte să ascunzi linkuri către concurență, că le găsesc automat.
Eu n-am știut și mi-au blocat câteva cărți.

  • Partenerii pe care Draft2Digital trimite cărțile (dacă bifezi căsuțele respective) sunt cei pe care-i vezi în imaginea de mai jos: 9 la număr (deocamdată, dar cresc).  
Amintesc și că Kindle (Amazon), Barnes and Noble și nu mai știu care, nu acceptă spre publicare cărți în limba română.


Draft2Digital este cea mai buna platforma gratuita de publicare carti


Poți citi aici despre Ada, dacă ești interesat.

Publică pe Draft2Digital cu toată încrederea. 
Ai numai de câștigat. 



⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca chiar acum! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree

desen ceasca cafea inima si trifoi cu patru foi

În cazul în care ai nevoie de SEO și coperte pentru cărți ori alte servicii de care nu ai timp să te ocupi, aici ai câteva linkuri directe: 

 În ceea ce privește promovarea și SEO, te încurajez să vizitezi SEOclerk: 

Eu folosesc serviciile acestor platforme de mulți ani. 
SeoClerk este mai ieftin, ai însă grijă la calitate. 

🤑
Și dacă n-ai cont bancar în care să primești banii din vânzarea cărților, cred că știi de PayPal. 
Nu toate platformele de publicare, acceptă un cont de PayPal. 
Eu folosesc WISE – o bancă online care-mi oferă un cont curent în toate valutele lumii (ori aproape).
Adică, în acest cont pot primi orice valută și rămâne în forma originală (nu se schimbă automat în alte valute).
Are logică ce scriu?
Consider că-i un lucru foarte mare să ai un cont multi-currency.
Ai linkul aici, dacă ești interesat: https://wise.com
PayPal, dacă nu ai deja: https://py.pl/yl4LQ 

🙏Disclaimer
O parte dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri. Pe tine nu te afectează cu nimic. 
Trebuie să-mi câștig și eu existența. 

Interesat de câștig pasiv? 

Abonează-te la emailul ocazional (apasă aici), dacă vrei să ai știri de la mine din când în când. Pregătesc foarte multe surprize. 


Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

S-auzim numai de bine! 🙌


Niciun comentariu

Întrebările și opiniile sunt binevenite, chiar dacă sunt critice.
Respect este cuvântul de ordine.
Toate comentariile sunt moderate: dacă conțin spam, limbaj licențios, ofense și atacuri la persoane, nu vor fi publicate.
Mulțumesc și spor la muncă.